#include<GL/glut.h> void pencere(void) { glClearColor(1.0,1.0,1.0,0.0); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); //çizim modu belirleniyor glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_LINE); glColor3f(0.0,0.0,1.0); glBegin(GL_POLYGON); glEdgeFlag(GL_TRUE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor glVertex2f(0.4,0.4); glEdgeFlag(GL_FALSE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor glVertex2f(-0.4,0.4); glEdgeFlag(GL_TRUE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor glVertex2f(-0.4,-0.4); glEdgeFlag(GL_FALSE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor glVertex2f(0.4,-0.4); glEnd(); glFlush(); } int main(int argcp,char **argcv) { glutInit(&argcp,argcv); glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE); glutInitWindowPosition(0, 0); glutInitWindowSize(225, 180); glutCreateWindow("OpenGLTurk"); glutDisplayFunc(pencere); glutMainLoop(); return 0; }
16 Nisan 2014 Çarşamba
Poligon Modifikasyon(flags)
Poligon Modifikasyon(flags)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder