#include<GL/glut.h>
void pencere(void)
{
glClearColor(1.0,1.0,1.0,0.0);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
//çizim modu belirleniyor
glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_LINE);
glColor3f(0.0,0.0,1.0);
glBegin(GL_POLYGON);
glEdgeFlag(GL_TRUE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor
glVertex2f(0.4,0.4);
glEdgeFlag(GL_FALSE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor
glVertex2f(-0.4,0.4);
glEdgeFlag(GL_TRUE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor
glVertex2f(-0.4,-0.4);
glEdgeFlag(GL_FALSE);//çizimden etkilenecek vertexler ayarlanıyor
glVertex2f(0.4,-0.4);
glEnd();
glFlush();
}
int main(int argcp,char **argcv)
{
glutInit(&argcp,argcv);
glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE);
glutInitWindowPosition(0, 0);
glutInitWindowSize(225, 180);
glutCreateWindow("OpenGLTurk");
glutDisplayFunc(pencere);
glutMainLoop();
return 0;
}
16 Nisan 2014 Çarşamba
Poligon Modifikasyon(flags)
Poligon Modifikasyon(flags)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder